هلال احمر به ۱۱۳۱ نفر از شرکت کنندگان در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی (ره) خدمات ارائه داد غرق شدن کودک ۸ ساله مشهدی در استخر گلخانه زلزله در میمند فارس حریق خودرو پژو ۲۰۶ و تلاش آتش نشانان برای پیشگیری از انفجار +تصاویر(۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تهران از فردا (۱۵ خرداد) بارانی می‌شود اعضای باند حرفه‌ای که کارشان «مختومه کردن پرونده‌ها» بود راهی زندان شدند| همدستی سه کارمند دادگستری با تبهکاران! غم‌های بزرگ چه بلایی بر سر تیروئید ما می‌آورند؟ جاده چالوس به کرج مسدود شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) پیش بینی وزش باد به عنوان پدیده غالب در خراسان رضوی (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) بایدها و نبایدهای طب سنتی درباره نوشیدن آب در روزهای گرم سال+ اینفوگرافی نکات مهمی که باید درباره واکسن «پنوموکوک» بدانید کشف بیش از ١۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟ آب پاکی روی دست بازنشستگان تامین اجتماعی | چرا همسان سازی حقوق برای تمام بازنشستگان اجرا نمی‌شود؟ «وام ازدواج» فرزندان بازنشستگان کشوری واریز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) خاطرات شنیدنی پزشک امام(ره) از توجه ایشان به توصیه پزشکان بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه‌دار حین سرقت از اداره ثبت‌احوال پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟
سرخط خبرها

شاد۲ از نیمه شهریور در دسترس دانش آموزان قرار می‌گیرد

  • کد خبر: ۴۱۳۵۷
  • ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
شاد۲ از نیمه شهریور در دسترس دانش آموزان قرار می‌گیرد
رئیس پروژه شاد گفت: پروژه شاد۲ از روز شنبه، ۱۵شهریور ۱۳۹۹ در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
به گزارش شهرآرانیوز، حسن الحسینی، مشاور وزیر آموزش و پرورش و رئیس پروژه شاد در اجلاس سالیانه آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در تامین تجهیزات مورد نیاز مشکل داریم، اظهار کرد: سعی کردیم توزیع ترافیک را در شاد به سرانجام برسانیم و بخشی از آموزش مجازی در صبح و آموزش‌های دوره ابتدایی در بعد از ظهر‌ها باشد.

او ادامه داد: ابرگروه شاد در سطح مدیران آموزش و پرورش تشکیل می‌شود تا پشتیبانی شبکه تقویت شود و تعاملات را بررسی کنیم.
 
شاد۲، پنج شنبه ۱۳شهریو رونمایی می‌شود
الحسینی تصریح کرد: پیشخوان‌های مدیریتی در خدمت همه مدیران به زودی فرار خواهد گرفت. همچنین پنج شنبه ۱۳ شهریور شاد ۲ رونمایی می‌شود و از روز شنبه ۱۵ شهریور برای دانش آموزان قابل ستفاده خواهد بود.

رئیس پروژه شاد با اشاره به اینکه در شبکه شاد قابلیت‌های جدیدی اضافه شده است، تصریح کرد: کنترل تکالیف، وجود داشبورد‌های مدیریتی از صف تا ستاد، ایجاد صفحه شخصی برای معلم و دانش آموز به طور جداگانه و پخش زنده دروس از جمله امکانات جدید این شبکه است.

او بیان کرد: خدماتی به صورت پایه و افزوده در شاد ارائه خواهد شد که در بخش پایه رایگان بوده و در بخش افزوده شامل انعقاد قرارداد با بخش‌های خصوصی می‌شود که به زوری آن را ابلاغ می‌کنیم.

الحسینی همچنین از ایجاد مرکز پاسخگویی تلفنی با وجود ۵۰ پرسنل خبر داد و گفت: علاوه بر این موضوع ۲ هزار نفر به عنوان سیستم پشتیبان و حمایت‌گر برای این شیکه در نظر گرفته شده است.
۳ و نیم میلیون دانش آموز به شاد دسترسی ندارند

رئیس پروژه شاد به موضوع سیم‌کارت‌های دانش آموزی هم اشاره و افزود: همچنان در تامین ابزار و زیرساخت‌های شبکه شاد مشکلاتی داریم و سعی شده است تا از طریق شورا‌های آموزش و پرورش مدیران برای این موضوع اقدام کنند. علاوه بر آن رایزنی‌هایی برای دسترسی به سیم‌کارت‌های دانش آموزی انجام داده‌ایم.

او با اشاره به اینکه در شرایط فعلی حدود ۳ و نیم میلیون دانش آموز به دلیل دسترسی نداشتن به ابزار هوشمند از پیوستن به شبکه شاد محروم شدند، گفت: این شبکه نقش سازنده‌ای در جریان آموزش دارد به ویژه آن که در شرایط قرمز آموزش‌ها کاملا غیر حضوری است و این شبکه علاوه بر کمک به روند آموزشی با ایجاد برنامه‌های ورزشی و پرورشی به پرورش دانش آموزان هم کمک می‌کند.


منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->